Azért használunk cookie-kat oldalunkon, hogy javíthassunk a Neked szánt szolgáltatásokon.
Adatvédelmi tájékoztatónkat itt tudod elolvasni.
Elfogadom
Termékek Menü
Így jutottál ide: > >

Garancia

Az ÉKbolt ékszeráruházban vásárolt bármely ezüst ékszerre vonatkozik:


14 nap pénzvisszafizetési garancia (elállási jog)

Mit jelent ez pontosan?

Amennyiben nem azt kapod, amit vártál, vagy bármilyen okból kifolyólag meggondolod magad a vásárlást illetően, a csomagod kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól.
Ez esetben a megrendelt termék árát és a szállítási költséget is visszakapod, viszont a termék visszaküldésének költsége téged terhel.

 

Hogyan tudok élni elállási jogommal?

Írj nekünk e-mailt elállási szándékokdról az info@ekbolt.hu e-mail címre, vagy hívj fel bennünket munkaidőben a +36 30 698 3951 telefonszámon, vagy juttasd el nekünk postai úton az alábbi Elállási nyilatkozatot kitöltve.
Amennyiben az e-mail formát választod, az alábbi adatokat tüntesd fel:

  • a vásárláskor megadott név és e-mail cím
  • a megrendelés száma
  • az ékszer(ek) cikkszáma
  • a bankszámla száma, ahova szeretnéd, hogy a pénzt visszautaljuk.

Bejelentésedet követően e-mailben igazoljuk vissza, hogy az ügyintézést megkezdtük.
Ezután kérjük, igazolható biztonságos módon, sérülésmentes állapotban juttasd vissza hozzánk az ékszer(eke)t.

Postacímünk: 6726 Szeged, Vas utca 8/a

 

Mikor kapom vissza a pénzem?

Amennyiben az ékszer sérülmentesen, eredeti állapotában visszakerül hozzánk, a rendelés értékét néhány – de legfeljebb 14 – napon belül visszautaljuk az általad megadott bankszámlaszámra.

Elállási jogról bővebben az ÁSzF 7. pontjában, ide kattintva tájékozódhatsz.

 

 

30 nap cseregarancia

Mit jelent ez pontosan?

A csomagod kézhez vételétől számított 30 napon belül lehetőséget biztosítunk a nálunk vásárolt ékszerek cseréjére egy másik ékszerre.
Főleg abban az esetben hasznos ez, ha ajándékba adtad vagy kaptad az ékszert, de bármilyen más okból kifolyólag is cserélhetsz – a feltétel, hogy az ékszert (a felpróbáláson kívül) nem használtad.

 

Hogyan élhetek vele?

Írj nekünk e-mailt az info@ekbolt.hu e-mail címre, vagy hívj fel bennünket munkaidőben a +36 30 698 3951 telefonszámon, vagy juttasd el nekünk postai úton kérésedet.
Amennyiben az e-mail vagy postai formát választod, az alábbi adatokat tüntesd fel:

  • a vásárláskor megadott név és e-mail cím
  • a megrendelés száma
  • az ékszer(ek) cikkszáma, amely(ek)et cserélni szeretnél
  • az ékszer(ek) cikkszáma, amely(ek)et választottál.

Bejelentésedet követően e-mailben igazoljuk vissza, hogy az ügyintézést megkezdtük.
Ezután kérjük, igazolható biztonságos módon, sérülésmentes állapotban juttasd vissza hozzánk az ékszer(eke)t.

Postacímünk: 6726 Szeged, Vas utca 8/a

 

Mikor érkezik meg az új ékszer?

Amennyiben az ékszer sérülmentesen, eredeti állapotában visszajut hozzánk, 1-2 munkanapon belül küldjük is, amit cserének választottál.

 

Mi a helyzet az értékkülönbözettel?

Amennyiben drágább ékszert választasz, mint az eredeti volt, a különbözetet elutalhatod bankszámlaszámunkra, vagy kifizetheted utánvéttel.
Ha alacsonyabb értékű ékszert választasz cserének, a különbözetet csak az elállási jog ideje alatt – a kézhez vételtől számított 14 napon belül – tudjuk visszafizetni az általad megjelölt bankszámlaszámra.

 

 

1 év jótállás

Mire vontakozik a jótállás?

Az általunk forgalmazott ezüst ékszerekre rendeltetésszerű használat mellett 1 év jótállás vonatkozik, amennyiben az ékszer anyagi vagy gyártási hibára visszavezethető okokból meghibásodik.
Ez esetben vállaljuk az ékszer garanciális javítását, cseréjét, vagy – amennyiben ezek nem lehetségesek – az ékszer vételárának visszafizetését.

 

Mely szabályokat kell betartanom a rendeltetésszerű használat betartásához?

1. Ne viseld az ékszered

  • fürdéskor, zuhanyzáskor
  • alváskor
  • gyógyfürdőben, szaunában, strandon, vagy természetes vizekben
  • sportoláskor
  • házimunka végzésekor.

2. Ügyelj rá, hogy ékszered ne érintkezzen semmilyen vegyszerrel vagy kozmetikummal (tusfürdő, parfüm, arckrém, mosogatószer, stb.)!

3. Ügyelj rá, hogy ne ejtsd le az ékszered; óvd a fizikai behatásoktól.

4. Az ékszereket tartsd lezárt tasakban, egymástól elkülönítve (hogy ne karcolják össze egymást, ne gubancolódjanak össze, és ne színeződjenek el).

5. Az esetleges elszíneződések tisztításához használj puha törlőkendőt, vagy bízd ötvösre; semmiképp se használj vegyszereket!

 

Mire nem vonatkozik a jótállás?

  • az előző pontban részletezett szabályok be nem tartása miatt keletkezett sérülésekre
  • az ékszer viseléséből származó természetes kopásra, karcolódásra.

 

Mi a teendő, ha az ékszerem meghibásodott?

Kérjük, mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailban az info@ekbolt.hu e-mail címen, vagy hívj fel bennünket telefonon, munkaidőben a +36 30 698 3951 telefonszámon.
Az ügyintézéshez az alábbi adatokra lesz szükség:

  • a vásárláskor megadott név, e-mail cím, cím
  • telefonszém
  • a megrendelés száma
  • az ékszer(ek) cikkszáma
  • a hiba részletes leírása, és amennyiben megoldható, jó minőségű fotó is a keletkezett hibáról.

A bejelentést követően 1-2 munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot, és egyeztetjük a garanciális ügyintézés részleteit.

Ezután kérjük, igazolható biztonságos módon juttasd vissza hozzánk az ékszert.

Postacímünk: 6726 Szeged, Vas utca 8/a

Jótállásról bővebben az ÁSzF 8. pontjában, ide kattintva tájékozódhatsz.


A 2017. május 5. előtt (azonos domain alatt futó ÉkszerÁruház.hu oldalon) vásárolt termékekkel kapcsolatos garanciális kérdésekben is fordulj hozzánk bizalommal elérhetőségeink valamelyikén!